måndag 29 december 2008

Linslus



Ja rubriken handlar så klart om Smulan, inte lätt att fotografera utan att hon kommer smygandes. Hon skall även vara med när man sjunger och hon är så underbart tokig när hon sjunger/ylar med. Vi väntar så klart på det stoora genombrottet hon och jag. ;o) Barnen har försökt få hennes sång på film men hon blir störd av blixtarna och tappar fokus på mig som är leadsinger och börjar istället kråma sig framför kameran. Inte lätt att vara linslus. Jag har försökt fotografera mina "ros"vantar...Om ni letar efter rosorna så kan jag berätta att där finns inga men jag stickade faktiskt rosor förra veckan och i morse så kom en liten snilleblixt. Den kom i duschen, så med blött hår och flaxande badkappa ilar jag ut till stickmaskinen för att testa om det blev bra med "snurre"kant på ett par vantar. (skön syn) Om det blev bra eller inte? tja jag har gjort ett par vita vantar och ett par svarta i 4-trådig ull och lite söta blev dom allt. Nu ska jag parkera mig i soffan och ulla till dom lite mer med hundarnas karda. Varmt och mjukt måste det vara. Ha det gott så länge

Inga kommentarer: