tisdag 9 december 2008

Stickepaus


Med nystartad stickblogg och en massa projekt på g så känns
det konstigt att berätta att jag får ta en lille stickpaus. Efter lång väntan så ska det äntligen ske,
i morgon så ska jag opereras i ena handen. Jag har under dagen stressat med beställningarna och allt blev klart(stolt)nu lämnar jag inga kunder i sticket :o)utan kläderna är färdiga i tid. Jag fick lite tid över till att provjobba med en hand och kanske tar det inte så lång tid innan jag e på gång igen vid stickmaskinen.Kanske kan någon ha förbarmande med mig och montera kläderna.
Det är som sagt inte det roligaste som finns.I januari ska jag iväg och demonstrera stickmaskiner, hade då tänkt ha med en massa roliga saker gjorda på 150:n hm? nu sprack kanske den ideen.....Vi får väl se om jag kan komma ikapp.Ha det gott alla

Inga kommentarer: