fredag 13 februari 2009

Long time no see

Hej. Jag har stulit lite tid vid makens dator. Observera att min dator ännu inte blivit färdig.....Observera att det finns lite ilska över detta faktum. Men men.....Tur att det inte är stickmaskinen som gått sönder, för där händer det saker till skillnad mot bloggen. Jaha. Vad har jag roat mig med då på sistone?.Här har det färgats garn i lime/grönt och ljungfärgat....Jag bara älskar dom färgerna.(just nu) Och självklart har det gjorts en massa sjalar och annat kul. Kunderna verkar lika sugna på färg som jag. Och! jag har idag stickat min första babykofta!! Tjohoooo Någon ska nämligen få barn!!!! Vem? hm? det avslöjar jag inte ännu. Men jag glädjer mig oerhört.......Tänk så mycket kul man göra till en liten..Har någon tips på stordåd så säg till.... babbel babbel och otroligt osamanhängande.....men men....Nu så väntar sweet dreams och 2 blöta hundar som absolut måste sova hos sin älskade matte.....Är det någon som avundas mig? ciao

Inga kommentarer: