onsdag 2 september 2009

Frustration

Är precis hemkommen efter en lååång dag.
Jag har med mig en maskin av märket Knitmaster som trilskat med mig hela kvällen.
Gr.............
Först var den ringrostig efter 30 år på en vind men det hjälpte med 5-56
Nästa problem är att den vill inte låta sig "läggas upp" jag har testat med tusen o åter tusen sätt (hur många sätt finns det?)
Egentligen borde det inte vara så svårt eftersom den är som en silver reed men men
den får vila tills i morgon och förhoppningsvis så är jag oxå mer pigg då.
Nu så ska min hjärna komma i fas med kroppen dvs koppla ner
återkommer med rop på hjälp eller glädjande rop .....
Godnatt världen......

1 kommentar:

Linda Lidén sa...

Det brukar oftast vara så enkelt att släcka ner och låta maskinen vara ifred en stund. Nästa försök går det bättre - oftast!

Lycka till!
Linda