tisdag 6 april 2010

Jag borde inte....

.... blogga idag....
Men jag behövde en paus från maskinerna. :o)
I kväll e det symaskinen som går varm, jag brukar sy sommarbyxor
men än har det inte varit läge för det.
Men med tanke på att dom skall vara med på torsdag
så är det nog på tiden att jag syr dom.
Det är så här man alltid borde lägga upp sitt liv,
dvs fotografering för då blir det gjort saker ;o)
Håret ska färgas i kväll, jag har gjort marknads undersökning
bland alla som kommit i min väg :o)
Ska kanske göra det här oxå?
Svart eller illrött?
Ha och om ni ska ha något att säga till om så får ni
vara väldigt snabba med svar.
Nu ilar jag vidare,
lovar att dubbelkolla på bloggen innan jag rusar in i badrummet för färgning.
Ciao


Litet tillägg:
Och rött blev det! illrött!
Super-rött och superkul :o)

2 kommentarer:

Surtanten sa...

Illrött!!!

Sussie sa...

Ha ha ha......
Tänk det säger alla!
Så rött får det bli.
Ha en bra kväll