torsdag 8 april 2010

Vilken dag



Så kul men vad tröttande, både jag och modellen är helt slut.
Har snabbtittat på bilderna och inser att jag är så tacksam för att Emma finns
och låter sig fotograferas. Jag passar inte för den typen av aktivitet.
Jag har passerat den tiden när det räckte att sträcka på sig för att se smalare ut,
jag har även passerat den tiden när det fungerade med att hålla in magen.
Det är kört med andra ord. :o)
Men vad gör väl det?
Hårets färg kom väl inte heller till sin rätt idag, hm,,, lite synd faktiskt.
Stort tack till Bittan Strandh på Ingvar Strandhs Blomsterskola i Oxie
för att vi fick störa undervisningen idag.
Det har gått många år sen jag gick min utbildning där,
men atmosfären är fortfarande den samma.
Dvs underbar ;o)
Jag älskar den skolan så jag är så tacksam.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker bilden på dig är jättefin, men så är det ju, den största kritikern är oftast man själv :)

Sussie sa...

Visst e det så, men samtidigt så är det bara att inse att ålder plus 15 kilo plus sätter vissa spår
:o) Tur att det finns yngre förmågor. Emma är förbaskat rolig att fotografera. Hon behöver bara bli liiiite äldre så är hon perfekt.

Anonym sa...

Åldern är ju inget man kan göra något åt, men det är inte heller något att sträva efter heller. Var ålder har sin charm och du är ju långt ifrån gammal :)
Emma är jättefin och klär bra i dina kläder!!

Sussie sa...

Oj nu börjar det låta som gnäll från min sida både över ålder och vikt, det var inte min mening. A S G Jag brukar skoja med Emma att hon egentligen inte tillhör min målgrupp på grund av hennes "låga" ålder, men annars är hon perfekt. Min ålder är vad den är men mina fötter är ganska gamla idag.

Upplagd sa...

Snygging!

Sussie sa...

:o)