torsdag 18 december 2008

Fullt ös

Nu är min rygg trött och benen dom bultar.....Sitter ner för första gången sen i morse...vojne vojne..(klockan är 21.00). men vad kul det e med julförsäljning, alla kunder är så fantastiska och mysiga. Inga sura miner där inte. I butiken så har vi fått ny tryffel med lime och den är fantastiskt god. Har hällt upp i en silverskål och trugar alla friskt :o). Det roligaste är när man får in vuxna som aldrig har smakat tidigare och har fördomar mot "fin" choklad. Men efter att gett dom lov att spotta ut det om dom inte gillar det så slinker det ner en bit och ingen har ännu spottat eller fräst. Kan det vara mitt nya kall här i livet? Njae något mer spännande finns det väl att uträtta....På stickfronten har inte så mycket hänt, jo det bruna garnet ville nog bli en väst så den e stickad men inte monterad. Några benvärmare har oxå blivit till men samma där, får vänta med montering tills stygnen e borta.Tänk vad mycket som ska monteras efter jul ;o( Jag får försöka muta mig själv för att få det trista jobbet gjort...Men det låter riktigt bra, får ta mig en funderare på vad som kan funka som positiv förstärkning på mig. Nu väntar ett glas rött och lite slappande. ha det gott......

Inga kommentarer: