måndag 15 december 2008

Här händer det saker ;o) Kan man äta det undrar Smulan



Varit inne i Malmö centrum med nyinköpt shoppingvagn, så smart tyckte jag. Men tro mig smarthet och denna person i samma mening.......fniss....nej. Hjulen ramlade av hela tiden, alla trängdes och alla fick hjälpa mig på ett eller annat sätt. På Åhlens tömde dom husets avlopp och stanken flöt omkring på hela varuhuset. Ska kanske tillägga att jag e klök benägen så där gick jag med en arm i mitella, shoppingvagn, en massa kläder och ulkade. Fast detta var det sista jag skulle köpa, maken skickas ut för resten av julklapparna. Tro mig, det dröjer tills jag shoppar igen. Hemkommen så var det vovvegos, kaffe och garnfärgning. Hade lite problem med kameran faktiskt. Enhandsgrepp över vattenfylld vask. ;o) Nä jag tappade den inte men det var nära. Ber om ursäkt för otroligt dålig bild, garnet är i verkligheten brun melerat. Jag borde nog parkera mig i soffan med ny bok och mer kaffe för att undvika alla dom katastrofer som kan hoppa på mig. Hej på er.. Hoppar in igen för att berätta att höjden av lycka är nyfärgat garn... Sitter och ler fånigt över garnet. Det är torrt, uppnystat och jag är så nöjd. Undrar vad detta garnet vill bli. Ganska ljust brunt som går över i en silverton. mmmmmmmmmums..... Boktips by the way "Marley och jag" av John Grogan. Sanslöst rolig för en hundägare..... Ha det gott

Inga kommentarer: