måndag 8 december 2008

God morgon världen


Kaffet upphällt och datorn startad efter en långtur över åkrar och fält med hundarna.Vädret är inte det bästa men ack så skönt ibland med lite kyla och skånskt dis. Jag blev uppvärmd nu av att se min blogg på stickamera samtidigt som jag blev smått nervös.Sidan besöks av så många som kan så mycket men, man ska kanske uttrycka det så här i stället "att sidan besöks av så många som delar samma intressen" Då blir prestations ångesten kanske mindre? Jag brukar förlora tid och rum på att surfa runt på alla spännande bloggar, tänk så mycket man lär sig av sina medmänniskor.Hoppas någon nångång finner någonting nyttigt hos mig :o) Dagen som finns framför mig förväntas gå åt till väldigt präktiga göromål som "städa och tvätta" inte favorit sysselsättningen men ibland nödvändigt.Har jag tur så blir jag klar tidigt så att jag kan få lite "lektid" vid stickmaskinen.Sitter jag kvar här så lär jag aldrig bli klar i tid så...... Ciao......

Inga kommentarer: