torsdag 4 mars 2010

Inget blir som man tänkt sig


Jag hade planer för dagen men dom grusades snabbt.
Fick in en beställning som ska hämtas i morgon.
Så det var bara att lägga annat åt sidan och sticka på.
Jag blev färdig i god tid så det känns ok.
Min prototyp på fulkuls-kjol blev bara halvfärdig
och den ville jag ha gjord idag...grrrrrrr
Men visst finns det en morgondag?
Mitt arbete med mönstret har gått så bra så jag trodde
att det kunde släppas idag men.... nej....
Jag har så klart glömt att kolla vissa saker så det
får jag göra i morgon.
Mina pulsar som vill stickas har jag inte hunnit tänka på ens......
Lösningen är......i morgon.
Morgon dagen var vikt till en massa andra saker som får skjutas upp till.....
En annan dag....
Vilken tur att det finns nya dagar :o)

4 kommentarer:

Carina sa...

Det är en himla tur att imorgon finns! Håller med dig om frustrationen med att inte hinna ALLT. Men jag tycker att du ska vara mer än nöjd för du hinner ju nästan allt.
Kanon fina alster!!!
Och grattis till framgångarna!!

Sussie sa...

Tack snälla du... Ja tänk så ofta man tänker att attans jag hann inte allt jag ville. Man borde stanna upp ett litet tag och njuta av det man gjort.....

Upplagd sa...

Jaa vännen, passa på. Njut NU. "tomorrow is another day". Och jag tror säkert vi linnesugna kan vänta om du har kunder som ska tas omhand... du sa ju faktiskt aldrig vilken fredag:))

Sussie sa...

Ha ha ha Det kommer i morgon....Jag tänkte bara försöka överraska och smyga ut det i kväll. Jag har suttit hela kvällen med det och trodde det var klart. Men men....Det är bagateller kvar så det är luuuugnt....