lördag 27 februari 2010

oj


Jag har i dag varit i storbyn Ystad (Konsthantverkarna)
och ordnat lite bland mina kläder
som numera lever sitt eget liv utan mig.
Det tycks fungera utan mig... :o)
Är det bara jag som har separationsångest?
Lite läskigt är det faktiskt att kläderna bärs
av människor som är okända för mig.
Jag har annars lite koll på vart mina kläder går men inte numera.
Tramsigt/konstigt men faktiskt sant.
Jag har pratat med en av medlemmarna som gör linkläder och
tankar,funderingar och idéer susar runt i huvudet.
Sjutton att det är så många dagar kvar till ny jobbvecka.
Jag vill producera nu!
Måste försöka hålla kvar den känslan över helgen.
När jag ändå var inne i Ystad
så passade jag på att fylla på make-up lådan.
Kom hem med en massa pennor och ögonskuggor i rosa/lila och petrol.
Pinsamt.... Garn och make-up i samma färger......
Ja ja ja som det kan bli.
Snart kommer mina killar hem med mat
och då vankas det hemlagad hamburgare
med mycket tillbehör och så klart ett glas rött.
Ha en skön/lugn helg
seeeee jooooo

Inga kommentarer: