tisdag 1 mars 2011

Hur svårt kan det va?

Idag fick jag en rejäl spark där bak till att köra igång med linkläder :o)
Trots Annicas positiva energi så behövdes det hårdare metoder.
Typ Helenas (på Gardeco) rättframma energi.
Hon skall upp till Stockholm nästa vecka på mässa och hon insåg att hon ville ha med mina linkläder upp, ni vet alla dom som inte är stickade ännu. ;o)
Det är sånt som jag behöver, lite kaos och ett absolut MÅSTE KOMMA IGÅNG
så genast var det lättare att jobba och Gardeco kommer att har mina linkläder tillsammans med alla sina underbara blommor :o)
Bra kombination tycker jag.

7 kommentarer:

Anonym sa...

vill du ha hjälp med något/ulla

Sussie sa...

:o)
Jag råkade trycka på publicera när jag bara hade skrivit rubriken...Som det kan bli och så snabb du var då.

Anonym sa...

Ibland krävs det att man får lite tidspress på sig, för att verkligen komma igång, då kan man prestera bättre, i synnerhet när det gäller något som man känner att "jag borde verkligen göra det här, men jag vill egentligen inte" :)

Upplagd sa...

fniss, jag känner så väl igen mig, lite piska så ordnar man det mesta. Men lagom är bäst. Hoppas du har hjälp av motorn nu... Kram

Sussie sa...

Ja tänk som man är funtad :o) Motorn får vila från detta arbetet Behöver arbeta med alla nålarna på grovisen och motorn är inte tillräckligt bred.
Men Helena har inga direkta krav på vad eller hur mycket så det är ingen jättepress utan jag gör vad jag hinner och orkar. Vilken tur jag har.

Anonym sa...

Det kommer att bli en kanonkombination på Rum & Trädgård i Kista nästa vecka.
Vi hjälptes åt idag och sparkade igång varandra. Iblande behövs det!
Nu ska jag sätta mig framför TV´n och börja virka vårhattar:)
Kram Helena

Sussie sa...

Mmmmm det låter mysigt själva ordet
"vårhatt" Hoppas att det går att tyda mönstret på hatten annars får du köra med frihandsvirkning. Helena lämnade butiken söt som socker med en hatt på huvudet. Lite avis...jag vill oxå kunna ha hatt.....